regrets

Direktlänk till inlägg 15 september 2012

Brutal Polisanmälan

Av Samara Morgan - 15 september 2012 12:57

Kommer fortsätta blogga, men kanske inte lika brutalt, pga polisanmälningar! Ja, en polisanmälan kom hem till mig förra veckan. Sweet jesus.. Awkward.

 


Men, as always, hoppas jag du sitter där hemma och tänker på tjejen som ligger under din säng.

Vem vågar kolla min blogg nästa gång? Du? Haha, we'll see about that.. med tanke på ditt fina ansikte, ja..



 

 
 
Ingen bild

Hanna M

15 september 2012 14:00

Wow! :o älskar din blogg! Så jävla synd att du raderade Scotchy :(
Du inspirerar mig, fortsätt som du gör!

 
Ingen bild

förstår itne..

15 september 2012 14:01

Haha, "tänk inte på tjejen under din säng" förstår inte vf inte folk gillar dig, du är både rolig, ärlig och creepy :p

 
Ingen bild

Blä!!!!!

15 september 2012 14:02

alltså du är sååå omogen! vad försöker du få folk att göra? drömma mardrömmar??
på scotchy bloggen drömde jag mardrömmar efter handen som gick!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samara Morgan - 15 september 2012 11:44

Varför jag bytte blogg: För att jag fick för mycket spam, anmälningar och hate!   Varför ni är här: VAFAN VET JAG!   Hejdå ...

Your own fucking language

Presentation


Jag tar dig,håller dig.. klämmer på dig.. pussar på dig.. hoppas på 6.. Fy vad det är kul med Yatsy!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards